تبلیغات
اهل حق - تناسخ ( دونادون ) 3

سلام سلام باز هم سلام از نظرات دوستان در پست قبلی معلوم بود که خیلی از موضوع دونادون خوشتون اومده پس حالا ادامه داستان جذاب دونادون :

        یکی از شاگردان حضرت استاد که تحت عمل جراحی قرار گرفته بود روز بعد از عمل در حالی که به کمک پرستاران می خواسته از تختبرخیزد ناگهان می میرد . پرستاران دستپاچه می شوند دکترها را خبر می کنند دستگاه اکسیژن و غیره می آورند ماساژ قلبی می هند ، تا بالاخره بعد از دقیقه آثار حیات در او ظاهر می شود . حضرت استاد در آن زمان برای چند روز به کرمانشاه رفته بودند و ظاهرا از این موضوع اطلاعی نداشتند وقتی بازگشتند فرمودند : ناگهان به من خبر رسید که « گ » رفت . روحش بصورت مرغ تیزبال زیبایی بود هر چه صدایش کردم نمی ایستاد و به فرارش ادامه می داد . به طرف جنوب می رفت و به نزدیکی های ماه رسیده بود که مثل شاهینی رفتم و پنجه انداختم و او را گرفتم . او چون بدون اجازه فرار کرده بود به همین جهت اگر دوباره به این جسم نمی آمد باید به جسم دیگری می رفت ، به اضافه جریمه .     آثار الحق 2 – ص 54 – گفتار 169

      داود مظهر حضرت امام رضا است و فریادرس است ، مخصوصا در زندان و دریا و کوه وبیابان . او از طرف خداوند مامور این کار است ، او را طلب کردن مخصوصا در غروب آفتاب اثر خاصی دارد . بابایادگار مظهر حضرت امام حسین است . سلطان مظهر حضرت علی است . بنیامین مظهر حضرت امام جعفر صادق .       همان 2 – ص 50 – گ 152

       خیام در آن زمان به کمال نرسید ، دفعه بعد رسید . خواجه عبدالله به کمال رسید . ملاصدرا چند زندگی بعد رسید . ابوعلی سینا هم رسید ولی خیلی طول کشید .        همان 2 – ص 41 – گ 120

خانم « د » قبلا در جیحون آباد بوده ، به نام سحر خانم . با مادرش بد رفتاری می کرده ...

همین مطلب باعث می شود که از جیحون آباد دور می شود . سحر بعدا وارد دون چینی یا ژاپنی می شود .          همان 2 – ص 41 – گ 119

        خانم « د » عینا قیافه دون سابقش را حفظ کرده ولی سید زاده « ب » با اینکه حالت صورتش ، بخصوص چشمها و دماغش مثل سابق است اما او درشت تر بود و رنگ پوستش هم سفیدتر بود .       همان 2 – ص 71 – گ  217  

 و اما بعد ...

اینکه متاسفانه به همین ها اکتفا نمی کند و با بیان این جمله آخر تمام تفکرات اعتقادی ایشان مشخص می شود که البته جامعه یارستان نه این مطالب را قبول دارند و نه به این شکل مسئله دونادون را اثبات می کند بلکه اکثریت آنها نه حضرت علی ( ع ) و سلطان را خدا می دانند و نه اینکه سلطان را بالاتر از حضرت علی ( ع )می بینند بلکه تمام این موضوعات را در راه رسیدن به کمال می دانند و اما جمله آخر :

ذات سلطان چون بعد از علی است تکمیل تر از جامه ی علی است .       آثار الحق – صفحه 537 – گفتار 1726

ادامه دارد ...






داغ کن: داغ کن - کلوب دات کام
نوشته شده در تاریخ : شنبه 14 اسفند 1389 | توسط : عارف
نمایش نظرات 1 تا 30